13-09-2016
Nowy wizerunek GOMADU podczas targów DREMA

Przygotowujemy się do jubileuszu 65 lecia działalności. I choć rocznica wypada 2 stycznia 2017 roku, świętowanie rozpoczynamy już teraz – podczas targów DREMA. Z okazji jubileuszu Fabryka Maszyn do Drewna GOMAD, jedna z najstarszych polskich marek w branży drzewnej, przeszła proces rebrandingu, który zaowocował odświeżeniem sposobu komunikacji, nowym logo oraz kolorystyką maszyn.

Nasze nowe logo nawiązuje do poprzedniego znaku przez kolistość i wykorzystanie zielonej kolorystyki. Odświeżony znak tworzą trzy nowoczesne, dynamiczne linie, układające się w literę „G” przywodzącą na myśl słoje drewna. Logo akcentuje to, co charakterystyczne dla naszej firmy – najnowszej generacji technologię służącą obróbce tradycyjnego materiału.

W GOMADZIE powstają najwyższej jakości obrabiarki spełniające światowe standardy. Na rynku jesteśmy absolutnym liderem, zarówno w Polsce, jak i w Europiemówi Andrzej Graczykowski, Prezes Zarządu Fabryki Maszyn do Drewna GOMAD. – Dlatego chcemy, by wizerunek fabryki odzwierciedlał innowacyjność naszych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu w centrum tego, co stanowi ich przeznaczenie – drewna.

Odświeżeniu poddaliśmy także całą komunikację marki: stronę www, materiały marketingowe oraz kolorystykę maszyn.

Zmiana wizerunku GOMADU wiąże się z obchodzonym w przyszłym roku jubileuszem 65-lecia istnienia zakładu. Utworzony 2 stycznia 1952 roku Gorzowski Zakład Przemysłu Maszynowego Leśnictwa w 1982 roku przekształcono w Fabrykę Maszyn do Drewna GOMAD. W latach 80. i 90. GOMAD był potentatem na krajowym rynku produkcji maszyn do obróbki drewna, a wytwarzane przez nas obrabiarki do dziś mają znaczący wpływ na rozwoju przemysłu meblarskiego w Polsce.